måndag 3 augusti 2009

Malmö, Bahnhof, Jobb


Efter gigget i lördags (som vi fick gaaaaalet bra betalt för!!))stack vi till Malmö och käkade. Satt på Maskot och mös, pratade minnen, vad som hade hänt på sistone och vad som händer just nu. Underbara människor får en att må bra. Varenda gång vi ses, vare sig vi spelar eller om det är på fest, så frågar jag mig ALLTID (!), varför ses vi inte oftare? När vi skrattar så himla mycket ihop, och mår som bäst, då borde man ses oftare än vad vi gör.
Efter Malmö stack jag till bahnhof för att kolla läget. Stället var fullt, kul! Dessutom var hälften av alla gäster utklädda till 80-talister, så temat var nog uppskattat.
Månsapågen bestämde sig för efterfest, så jag sov inte hemma eftersom jag skulle upp och jobba :P Däremot fick min plastbror (som har en vacker Ferarri) och hans vän ta min säng. Snäll som man är ;)
Efter lite sömn och efter jobb igår stack jag till pappa. Vi lagade lite mat och pratade och det var väl uppskattat för det var en stund sedan vi gjorde det. Jag tog med mig min fina tös som jag saknar hela tiden när hon inte är hos mig. Som för tillfället ligger här bredvid mig på soffan <3
Idag vaknade jag halv tre. HALV TRE ja.. Blandade känslor får man väl säga. Jag var uppenbarligen i behov av att sova länge, men detta kändes lite överdrivet. Nåväl. Dags för Maxi och matlagning.
Hoppas ni har en mysig dag inomhus så ni slipper regnet. Ibland är det bra mysigt att bara få krypa upp i soffan med en filt, äta lite snask, se en b film och mysa med Milly!

Inga kommentarer: