tisdag 18 augusti 2009

Ett inlägg till Lisa :)

Tjohej här var det ett tag sedan man kikade in. Har ju inte riktigt tid känner jag :P
Du vet hur det är Lisa när man jobbar mycket (Lisa är numera sjukskriven pga smärta i ryggen vid graviditet, du får rätta mig Lisa om jag har fel =) ).

Nåväl.. Sthlm var fabulous! Vi kom fram vid 01.30 lagom trötta. Somnade och vaknade vid 09.00 för hotellfrukost! Mumsigt värre! Kan sitta i evigheter och bara äta. Nästan.
När klockan var ca 13.00 gick vi till Bestsellers (företaget som har bl a Only, Vero Moda, Jack & Jones mm) kontor. Eller snarare det stora stora tältet som var bredvid kontoret. Vid två tiden var inköpet färdigt och inte alltför många varor beställda. Kommer in ett par skiiitsnygga Duffy jeansleggings som är sprayade med silver och guld (olika byxor alltså). Den där meningen går till Lisa :)

Efter inköpet tog vi en nap på hotellet. Sedan fixade vi till oss, jag fixade frillan på Louise (ägaren) som jag tror hon blev nöjd med, och sedan gick vi ner igen.
Det var hej-dundrande-håll-igång hela kvällen. Shower, danser, modeshow, buffé, "rida på tjur", karaoke och massa mer. Call me Lisa for more details =D
Jag och Kiwi (vår säljare) rockade loss hela kvällen. När klockan närmade sig 01, var alla inom Bestseller vip-välkomna till en bar/club på stureplan. Louise, som jag fick reda på gillar house och trance, sa att hon gärna följde med om vi gick till ett ställe med sådan musik och inte schlager. Det tyckte jag var kul! Dock blev det att hon gick till hotellet medan jag, Kiwi och några till åkte vidare. Där blev det några Mojitos (+ apelsin, som jag tycker fräschar upp smaken ännu mer) och sedan tog jag taxi tillbaka till hotellet.

Super roligt hade jag! Och efter att jag nämnt att första ölen togs vid halv två så är det kanske förstått att man var lite trött dagen efter, väl värt :)

Bra inlägg va, Lisa?! Du borde vara megastolt!

Nästa vecka åker jag till Köpenhamn för Shopaholic, och det ser jag fram emot massor!

När klockan nu närmar sig 02, så ger jag mig en klapp på axeln och säger:
-GRATTIS SOPHIE PÅ DIN 21-ÅRS DAG!
=)
Natti natti!

1 kommentar:

Lisa sa...

Sjukt bra inlägg Sophie! Kommer in en dag för ytterigare detaljer. Åh, blev allt lite avundsjuk=)

Se ya