måndag 10 augusti 2009


Jag har känt min kloka vän och kollegas, kommande baby! Heelt underbart och otroligt!
Så vackert det är med graviditet. Jag längtar, och det menar jag, men jag kan inte påstå att jag känner mig stressad över det :) Jag ser fram emot den dagen det kommer helt enkelt, vilket inte är nu och på ett bra tag.

Idag har jag varit ledig. Det var längesedan. Tvättade i morse och det var riktigt skönt att ha det avklarat på morgonkvisten.
Dock får jag spring i benen och lite panik när jag inte kan komma på något att göra. Det bara sprattlar och sprudlas inombords, och jag vet inte hur jag ska hantera det. Tog nyss en solning och nu är det Lipstick Jungle igen. Sååå heet.. Mmm :)

På torsdag åker jag och chefen till Sthlm. Ska på inköp och sedan galamiddag, vilket ska bli superkul. Trevligt när det händer grejer!

Inga kommentarer: