onsdag 29 juli 2009

Mammas present, en dag i Kph

Jag och Carl i ett "pariserhjul". Givetvis var jag tvungen att besöka alla Only/Vero Moda/Jack & Jones butiker på ströget. Blev lite inspirerad. Schysst pieces vägg med endast boxertrosor som är så populära. Riktigt balla pieces skor som jag vill ha (i en endast Pieces butik). Cool och fin inredning i en ganska ny Only butik (byggdes i November). Två feta stånd där de bara sålde Ben & Jerrys!!! Mamma och jag på en restaurang. Jag och min SUPERSNYGGA och SAKNADE skinnjacka! Jag glömde den i maj när vi var på Cirkus i Kph och kollade på David Guetta, jag blev så glad att jag kramade om killen som kom med den till mig! Tänk att de hade sparat den i 3 månader :D
Ett mini band som spelade på gatan och var grymma. En trött Carl på väg hem :)

Hade en riktigt fin dag igår i Dk. Min morbror och hans sambo var också med. Hur mysigt som helst! Och mamma visste ingenting. Trodde att hon skulle på båtsemester med Mats. Men icke när Sophie är i krokarna ;)
I morgon är det jobb igen. Känns kul..faktiskt :)

Puss och Natti!
(bra uppdatering med bilder och allt va?)












3 kommentarer:

fis sa...

Ohhhh, jag vill oxå ha en snygg så´n ONLYskylt bakom kassan!
Vi kan ju göra en sån vägg med de trosorna vi har kvar,... typ fyra st, kan nog bli skitball!

Joo!

Ses imrogon, pigga och glada!

Johanna sa...

Härligt med bilder, du är så fin i ditt långa hår (jag har nog sagt det 100 gånger innan). Träffade din pappa nu i veckan, han såg lika stilig ut som vanligt:)

RythmAndDance sa...

Lisa: yeey idag kör vi en trosvägg med tre trosor woho!!
Johanna: tack så jättemycket, blir lika glad varje gång iaf :) Jaså, hade han dåligt minne eller han kände igen dig? Du vet pappa kan vara lite sådär lagom glömsk :P